Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: De Perfecte Kilometer

N=5 ontwikkelde een online tool voor Mercedes-Benz Bestelwagens
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de wagenparkbeheerder telt maar een ding: het rendement. Mercedes-Benz heeft zich daarom ten doel gesteld maximaal rendement uit elke kilometer te halen. Het rendement van de trucks moet naar voren in de campagne

related partner content for mobile comes here

N=5 ontwikkelde deze nieuwe filosofie met als aftrap een online rit langs alle facetten die de Mercedes-Benz truck &;de meest rendabele keuze&; maken. Hiermee laten ze wagenparkbeheerders en chauffeurs ervaren hoe De Perfecte Kilometer© hen verder brengt. Onderweg via hun tablet of achter de computer.

Credits:
Opdrachtgever                        : Mercedes-Benz Bedrijfswagens
Verantwoordelijk bij klant      : Mark Horsten, Martyn Fuite, Joost Stevens, Diederick Timp
Bureau                                    : N=5
Creatie                                   : Hans Bolleurs, Paul Bakker
Copy content                          : Nienke Oosterbaan
Productie                                : Jasper Baartmans, Barbara Leusink
Account                                  : Judith Lavalette
3D video                                 : Jeroen Brinkhuis
Design & technische realisatie: Random Studio
Strategie                                 : Marc Pieterse

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in