Brandingsite wil debat stimuleren


In de forumrubriek Branddebat komen vragen aan de orde als: welke topmerken halen het volgende decennium niet, en Welke rol zouden merken moeten spelen in de politiek. Een online opinie peiling geeft de mening van de bezoekers weer. De Brandspecials op de site behandelen succesverhalen en tonen hoe grote merken met lastige uitdagingen omgingen. Verder zijn er ook merkprofielen en 'webwatch recensies' te vinden.
Interbrand lanceerde de site om ideeën te genereren en om professionals, academici en de media samen te brengen. Rita Clifton, directeur van de Interbrand-vestiging in Londen: 'Brandchannel zal een smeltkroes van ideeën zijn, die gedeeld kan worden door een dwarsdoorsnede van de hele merkenwereld, van de bestuurstafel van bedrijven met bekende merken tot aan de eigenaars van voetbalverenigingen, charitatieve instellingen en zelfs politieke partijen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid