Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandingsite wil debat stimuleren

Adviesbureau Interbrand heeft een site opgezet om de internationale zakenwereld en academici te betrekken bij het debat over merken. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de forumrubriek Branddebat komen vragen aan de orde als: welke topmerken halen het volgende decennium niet, en Welke rol zouden merken moeten spelen in de politiek. Een online opinie peiling geeft de mening van de bezoekers weer. De Brandspecials op de site behandelen succesverhalen en tonen hoe grote merken met lastige uitdagingen omgingen. Verder zijn er ook merkprofielen en 'webwatch recensies' te vinden.

related partner content for mobile comes here

Interbrand lanceerde de site om ideeën te genereren en om professionals, academici en de media samen te brengen. Rita Clifton, directeur van de Interbrand-vestiging in Londen: 'Brandchannel zal een smeltkroes van ideeën zijn, die gedeeld kan worden door een dwarsdoorsnede van de hele merkenwereld, van de bestuurstafel van bedrijven met bekende merken tot aan de eigenaars van voetbalverenigingen, charitatieve instellingen en zelfs politieke partijen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in