Startschot wereldwijde campagne Coca-Cola
Coca-Cola start dit weekend een wereldwijde campagne met 31 tv-commercials. De frisdrankgigant doet dit om ‘het grootse, magische merk’…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne heeft de pay-off “Life tastes good”, meldt Campaign. De commercials laten zien dat momenten van de dag speciaal worden met Coca Cola. De commercials werden gemaakt door veertien bureaus van McCann Erickson Worldwide. Ze moeten in meer dan 200 landen zichtbaar worden. Volgens de marketing-directeur gaat het bij de nieuwe campagne niet om het adverteren van het merk, maar ‘het merk neerzetten zoals mensen zijn’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid