Overslaan en naar de inhoud gaan

Bestedingen tv-reclame gegroeid

De bestedingen voor televisiereclame zijn in de eerste helft van 2004 toegenomen met 2,9 procent. Op basis van deze groei zouden de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Spot, de branchevereniging van tv-exploitanten. De groei is het grootst geweest in het tweede kwartaal. Dit is mede het gevolg van de aantrekkingskracht voor adverteerders van het EK Voetbal in juni in Portugal. Maar de groei is ook zichtbaar in de andere maanden en doet zich breed in de markt voor, aldus de organisatie.

related partner content for mobile comes here

De verwachtingen voor de tweede helft van het jaar zijn gematigd positief. Volgens Spot bevestigt de groei de sterke positie van tv ten opzichte van andere media, maar van een opleving in de communicatiebranche nog geen sprake. De tv-exploitanten zijn over het geheel genomen toch optimistisch nu de Nederlandse economie voor het eerst sinds eind 2002 weer groeicijfers laat zien en het consumentenvertrouwen langzaam stijgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in