Best Global Brands van Businessweek en Interbrand
Voor het derde jaar op rij publiceert BusinessWeek in samenwerking met het merkenadviesbureau Interbrand een ranglijst van de 100 beste…
De uitkomst van dit jaar toont aan dat de wereld ondanks het politieke klimaat nog altijd duidelijk gecharmeerd is van Amerikaanse merkiconen. Veel merken uit de VS overtreffen zelfs de verwachtingen. Van de 62 Amerikaanse merken op de wereldranglijst hebben er 40 hun merkwaarde vergroot of behouden ten opzichte van 2002.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De toptien van de Best Global Brands 2003 ziet er als volgt uit:
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena- 1. Coca-Cola
- 2. Microsoft
- 3. IBM
- 4. GE
- 5. Intel
- 6. Nokia
- 7. Disney
- 8. McDonald's
- 9. Marlboro
- 10. Mercedes-Benz De grootste winnaars zijn: Samsung Electronics, Hewlett-Packard, SAP, Dell en L'Oréal. De grootste verliezers zijn: Reuters, Kodak en Ford. Er staan drie van origine Nederlandse merken op de lijst: Philips (59ste plaats) met een lichte daling van 2 procent, Shell (83ste plaats) stijgt met 6 procent en Heineken (90ste plaats) stijgt met 1 procent.<#FONT SIZE=1>Zie ook: TvM Report<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid