Kredietverleners steken veelvoud in reclame


Volgens de VEA is er door de tien bekendste geldschieters ongeveer 48 miljoen euro uitgegeven aan televisiespots en advertenties in kranten. In het hele jaar 2002 gaf de branche ruim 40 miljoen euro uit aan reclame.
Bij DSB, de grootste in dergelijke geldverstrekking, kon woensdag niemand reageren. De woordvoerder was afwezig.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGelink Adviesgroep zegt in 2002 niet meer geld te steken in reclame dan in 2003. Alleen is het bedrijf eind vorig jaar begonnen met reclame op televisie. 'Wij spenderen jaarlijks circa 4 miljoen euro aan reclame”, zegt directeur financiën C. Hazewinkel. “We realiseren hier een behoorlijke omzetgroei. Daar stemmen wij ons advertentiebudget op af.'
Gelink ziet door de televisiereclame niet opeens meer respons. 'We meten bij ons precies via welk medium de klanten binnenkomen. Er komen behoorlijk wat reacties binnen, maar dat zijn niet allemaal serieuze klanten.' (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid