Overslaan en naar de inhoud gaan

Auping doet aan influencer marketing met Jan Taminiau

De ontwerper ontwerpt met stoffen van de beddenfabrikant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan Taminiau gaat de komende maanden aan de slag met stoffen en materialen van Auping en maakt er duurzame ontwerpen van.  

related partner content for mobile comes here

Auping: ‘Daarmee treedt Jan Taminiau in het slaapdomein van veel Nederlanders die ook tijdens hun nachtrust omgeven willen zijn door design.’

In het filmpje ‘The Sleeping beauty’ is een voorbeeld te zien: 

Jan Taminiau speelt in dit conceptuele ontwerp ‘met het spanningsveld tussen 2D en 3D. Taminiau liet zich inspireren door een spiraalbodem uit 1910. Hij kiest ervoor om het moment van opstaan te verbeelden; ontwaken uit een diepe nachtrust, energiek en klaar voor het ontluiken van de dag. De natuurlijke slaapstand dicteert hierbij de valling van de mantel die samen met Auping werd gemaakt in Deventer.’

Margriet van Zijl, director marketing & innovation Auping: ‘Met zijn visie zal JANTAMINIAU stoffen en materialen gaan verwerken in nieuwe ontwerpen waarin onze gedeelde passie voor Nederlands ambacht en design samenkomt.’

Het is een meerjarige samenwerking.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in