Overslaan en naar de inhoud gaan

Antoinette de Ridder start DropOuts

DropOuts is een creatief bureau voor communicatie en design dat uitsluitend werkt met voortijdige schoolverlaters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, voorheen onder meer bij werkzaam bij ThiemeMeulenhoff en Buma/Stemra, richt per 1 mei op. Dat is een creatief bureau voor communicatie en design dat uitsluitend werkt met voortijdige schoolverlaters die in een creatieve leer- en werkomgeving de kans krijgen hun kwaliteiten te ontwikkelen en te verankeren.

related partner content for mobile comes here

De Ridder zegt over het te verwachten kwaliteitsniveau van DropOuts het volgende: &;DropOuts wordt geleid door ervaren commercieel en creatief management omringt met professionals uit het vak die de jongeren pro deo begeleiden bij de uitwerking van opdrachten. DropOuts hecht waarde aan heldere afspraken, doet wat beloofd is en neemt verantwoordelijkheid voor het resultaat. We worden geleid door onze ambitie om fantastisch werk te leveren en talenten van jongeren te ontwikkelen.&;

Meer uitgebreide verslaggeving over de startup in Adformatie , die verschijnt op 9 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in