Overslaan en naar de inhoud gaan

André van Duin in nieuwe Ohra-commercial

De komiek speelt zichzelf in de reclame van de verzekeraar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thema van de commercial is de mogelijkheid om in no-time je autoverzekering te regelen op je mobiel of tablet. Dat doet de vrouw van de bekende Ohra-man dan ook als de verkoper van de auto zijn idool André van Duin blijkt te zijn. De imitaties van de man worden niet op prijs gesteld. 

In het vervolg van de deels interactieve campagne spelen de bekende quotes van André van Duin en het imiteren van zijn typetjes een verdere rol.

related partner content for mobile comes here

 


Credits
Adverteerder: OHRA
Verantwoordelijk bij OHRA: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer: Denise Willigers
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Editor: Brian Ent, Kapsalon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in