Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdammertje in de wolken boven Rotterdam

Daredevils halen 12.000 euro op met abseil actie voor War Child.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijftien mensen deden de hoogste abseil op 151 meter en nog dertig andere gingen van 93 meter hoogte naar beneden vanaf het gebouw in Rotterdam. Het idee om te abseilen was geïnitieerd door Jop Blom, directeur van  en opgezet door

related partner content for mobile comes here

De actie is gedaan om aandacht te vragen voor War Child en de . Dit is een groep van honderd mensen die volgend jaar eind januari de Kilimanjaro zullen beklimmen. Gideon Tailleur, één van de intiatiefnemers en abseilers: &;In plaats van mijn directe omgeving om geld te vragen, probeer ik ludieke acties te bedenken voor merken in ruil voor donaties aan War Child. Doneren moet leuker worden en veel bedrijven willen maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat gat probeer ik te springen.&;

Als extra stunt liet Gideon zich, met zijn project , sponsoren door het ossenworstmerk  en deelde hij na de abseil actie gratis ossenworst uit bij Rotterdam Centraal. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in