
Vijftien mensen deden de hoogste abseil op 151 meter en nog dertig andere gingen van 93 meter hoogte naar beneden vanaf het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam. Het idee om te abseilen was geïnitieerd door Jop Blom, directeur van Behold en opgezet door War Child.
De actie is gedaan om aandacht te vragen voor War Child en de Kili-Challenge. Dit is een groep van honderd mensen die volgend jaar eind januari de Kilimanjaro zullen beklimmen. Gideon Tailleur, één van de intiatiefnemers en abseilers: 'In plaats van mijn directe omgeving om geld te vragen, probeer ik ludieke acties te bedenken voor merken in ruil voor donaties aan War Child. Doneren moet leuker worden en veel bedrijven willen maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat gat probeer ik te springen.'
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteAls extra stunt liet Gideon zich, met zijn project Klimmenaardaaro, sponsoren door het ossenworstmerk Amsterdammertje en deelde hij na de abseil actie gratis ossenworst uit bij Rotterdam Centraal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid