Albert Heijn voor het eerst in gesponsorde tv


Het supermarktconcern is de enige sponsor van het programma, dat meerdere ‘AH-momenten’ kent.
In TopKok, een soort culinaire Idols dat wordt geproduceerd door REP Televisie, gaat Caroline Tensen samen met Joop Braakhekke en Robert Kranenborg op zoek naar de beste amateur-kok van Nederland. Iedere liefhebber die goed denkt te kunnen koken kan zich via Topkok.tv aanmelden voor deze kookwedstrijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn vijf voorrondes strijden per aflevering twee ‘culinaire wannabees’ tegen elkaar. Deelnemers aan de competitie doen in het programma onder meer hun boodschappen bij een vestiging van Albert Heijn.
Woordvoerder Wenda Buining van AH: ‘Topkok gaat over lekker eten. Daar gaat het bij Albert Heijn ook over.’ Op de vraag of AH hiermee een nieuwe communicatiekoers gaat varen, zegt ze: ‘We hebben Allerhande, de Bonusfolder en onze commercials. Daarnaast kijken we altijd naar alternatieve middelen die we kunnen inzetten.’
Buining doet geen uitspraken over de vraag of het sponsoren van een tv-programma ten koste gaat van de budgetten die AH nu aan spot-advertising uitgeeft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid