Overslaan en naar de inhoud gaan

AKO en AKO-online samengevoegd

De activiteiten van AKO en AKO-online zijn per 1 mei samengevoegd. Door deze nieuwe organisatie kunnen de twee werkmaatschappijen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisatieverandering is de eerste maatregel van de nieuwe AKO-directeur

related partner content for mobile comes here

Eduard Plate. "Door de integratie van AKO-online binnen de AKO organisatie

denken we veel meer synergie te kunnen behalen" zegt Plate. "De jarenlange

ervaring die hier aanwezig is op het gebied van traditionele retail is voor

een groot gedeelte prima toepasbaar op het internet. We zullen AKO-online

behandelen als een echt filiaal." AKO-online presenteert boeken, strips en

cd-roms op basis van de individuele interessegebieden van de consument. De

consument kan kiezen uit meer dan 100.000 titels. Eduard Plate werd per

januari 2001 aangesteld als nieuwe directeur van AKO. Hij komt van

Betapress, waar hij ruim 2,5 jaar verantwoordelijk was voor de marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in