AKO en AKO-online samengevoegd
De organisatieverandering is de eerste maatregel van de nieuwe AKO-directeur
Eduard Plate. "Door de integratie van AKO-online binnen de AKO organisatie
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisdenken we veel meer synergie te kunnen behalen" zegt Plate. "De jarenlange
ervaring die hier aanwezig is op het gebied van traditionele retail is voor
een groot gedeelte prima toepasbaar op het internet. We zullen AKO-online
behandelen als een echt filiaal." AKO-online presenteert boeken, strips en
cd-roms op basis van de individuele interessegebieden van de consument. De
consument kan kiezen uit meer dan 100.000 titels. Eduard Plate werd per
januari 2001 aangesteld als nieuwe directeur van AKO. Hij komt van
Betapress, waar hij ruim 2,5 jaar verantwoordelijk was voor de marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid