Overslaan en naar de inhoud gaan

'Snelheid geboden bij nieuwe CEO'

Communicatiemedewerkers hebben weinig tijd om hun nieuwe CEO onder de aandacht te brengen. Om een positief effect te hebben op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit Amerikaans onderzoek van Ketchum onder 1.000 beleggers. Volgens David Rockland, directeur van het Ketchum Reputation Lab, legt de uitslag een last op de schouders van communicatieprofessionals bij bedrijven. Ongeveer de helft van de respondenten gunt nieuwe CEO's minder dan een jaar om verbetering bij een bedrijf teweeg te brengen. Slechts 7 procent geeft ze drie jaren of meer om zich te bewijzen.

related partner content for mobile comes here

Professionele beleggers oordelen het strengst. In een deelonderzoek ondervroeg Ketchum 25 analisten van Wall Street. Zij antwoordden dat nieuwe CEO's maar 14,5 maanden hebben om de waarde voor aandeelhouders te vergroten. Individuele beleggers geven ze vier maanden langer de tijd. (bron: PR Week US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in