McDonald's kiest Tribal DDB voor online
McDonald's heeft Tribal DDB gekozen als interactief bureau voor digitale consulting, technologie-marketing en e-commerce initiatieven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De keuze voor het bureau in New York betekent een verlenging van de al dertig jaar durende relatie met DDB. Deze begon in 1971 en in 1997 werd DDB wereldwijd het bureau voor McDonald's. Tribal DDB heeft een 'paraplu'-strategie ontwikkeld voor alle interactieve marketing-inspanningen van de fastfood-keten. Het bureau van DDB in Chicago gaat nauw met Tribal DDB samenwerken op de McDonald's-campagne.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid