AH: “prijzenslag nog lang niet voorbij
Albert Heijn zet vandaag het mes in de kaasprijzen, nadat het eerder de prijzenslag had uitgebreid naar het vleesassortiment. In de dagbladen staan vandaag paginagrote advertenties. Gemiddeld worden zeventig kaasartikelen 12 procent goedkoper bij de keten. Nieuwe prijsverlagingen zijn in de nabije toekomst niet uit te sluiten, aldus Van der Laan.
AH is in oktober begonnen met de prijzenslag. Het bedrijf had zichzelf uit de markt geprijsd en wilde marktaandeel terugwinnen. Sinds het najaar van 2003 heeft AH volgens Van der Laan 2200 van zijn 30.000 artikelen in prijs verlaagd.
Door de prijsverlagingen heeft de supermarktketen fors meer producten verkocht. Hoewel veel prijzen nu lager liggen, verliest Albert Heijn geen inkomsten, zegt Van der Laan (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid