Overslaan en naar de inhoud gaan

AH: “prijzenslag nog lang niet voorbij

De prijzenslag is voor Albert Heijn nog lang niet gestreden. ‘Wie dacht dat de rust was wedergekeerd, had dat verkeerd gedacht',…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn zet vandaag het mes in de kaasprijzen, nadat het eerder de prijzenslag had uitgebreid naar het vleesassortiment. In de dagbladen staan vandaag paginagrote advertenties. Gemiddeld worden zeventig kaasartikelen 12 procent goedkoper bij de keten. Nieuwe prijsverlagingen zijn in de nabije toekomst niet uit te sluiten, aldus Van der Laan.

related partner content for mobile comes here

AH is in oktober begonnen met de prijzenslag. Het bedrijf had zichzelf uit de markt geprijsd en wilde marktaandeel terugwinnen. Sinds het najaar van 2003 heeft AH volgens Van der Laan 2200 van zijn 30.000 artikelen in prijs verlaagd.
Door de prijsverlagingen heeft de supermarktketen fors meer producten verkocht. Hoewel veel prijzen nu lager liggen, verliest Albert Heijn geen inkomsten, zegt Van der Laan (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in