Overslaan en naar de inhoud gaan

AH beloningen in 'Winkelkampioenschappen'

Als woord al een aardige speling op 'wereldkampioenschappen' blijken de 'Albert Heijn Winkel Kampioenschappen' een succes te zijn. Zowel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als woord al een aardige speling op 'wereldkampioenschappen' blijken de 'Albert Heijn Winkel Kampioenschappen' een succes te zijn. Zowel het eigen personeel als de klanten zijn in één keer betrokken bij de zaak en gaan nog eens op zoek naar de uitslagen op . gespeeld.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels zijn de winnende winkels per regio bekend. Ik tel in het rijtje winnende winkels (in een te klein venster weergegeven waarin je wordt gedwongen om te scrollen, waarom eigenlijk, ontwerper?) zo'n 46 winnaars. Dus zo veel regio's zal de Zaandamse kruidenier er wel op nahouden.

Als je een postcode of woonplaats invult kun je ook zien welke personen in je buurt er de 1 minuut gratis winkelen hebben verdiend vanwege hun beloonde 'gouden tip'.

Het aardigste van AH is wel dat ze ook de tip zelf tonen. Dat betekent niet alleen dat ook controleerbaar is of de tip in praktijk wordt gebracht, maar ook kan de concurrentie meekijken.

De tips variëren van simpele zaken als ' ga belegde broodjes verkopen rond de middag' tot 'voer een systeem in voor tijdelijk gebruik van uw parkeerplaatsen' tot vergaande marketingtips als ""AH artikelen promoten? Je kunt proeverijtjes organiseren van dezelfde producten van verschillende prijscategorieën. Mensen kunnen ter plekke prijs kwaliteit beoordelen en bewust boodschappen doen."

Die laatste is overigens niet van een zwerver maar van een vrouw uit een sjieke Rotterdamse buurt ;-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in