Overslaan en naar de inhoud gaan

FD start nieuw managementblad

Onder de titel 'FD Strategie' brengt Het Financieele Dagblad in het voorjaar van 2006 een nieuw managementtijdschrift op de markt. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FD Strategie verschijnt elk kwartaal als vast onderdeel bij een abonnement op Het Financieele Dagblad. Er kan ook een los abonnement op worden genomen en het blad komt ook in de losse verkoop.

related partner content for mobile comes here

FD Strategie bouwt voort op het jaarlijkse magazine 'De wereld in ...'. Deze uitgave bestaat sinds 1999 en verschijnt vanaf 2006 als vierde nummer van FD Strategie. Het nieuwe blad wil zich onderscheiden door ‘grote diepgang en hoog analyseniveau’. Als leidraad voor de inhoud gelden 'boardroom issues': de onderwerpen die op de agenda staan in directiekamers. Per nummer staat één thema centraal.

Het Financieele Dagblad gaat verder rondom de verschijning thematische bijeenkomsten organiseren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in