
FD Strategie verschijnt elk kwartaal als vast onderdeel bij een abonnement op Het Financieele Dagblad. Er kan ook een los abonnement op worden genomen en het blad komt ook in de losse verkoop.
FD Strategie bouwt voort op het jaarlijkse magazine 'De wereld in ...'. Deze uitgave bestaat sinds 1999 en verschijnt vanaf 2006 als vierde nummer van FD Strategie. Het nieuwe blad wil zich onderscheiden door ‘grote diepgang en hoog analyseniveau’. Als leidraad voor de inhoud gelden 'boardroom issues': de onderwerpen die op de agenda staan in directiekamers. Per nummer staat één thema centraal.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comHet Financieele Dagblad gaat verder rondom de verschijning thematische bijeenkomsten organiseren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee