Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vreese hoogleraar Communicatiewetenschap

Dr. C.H. de Vreese (1974) is benoemd tot hoogleraar Communicatiewetenschap, in het bijzonder politieke communicatie, aan de Faculteit der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Vreese is tevens benoemd tot wetenschappelijk directeur van de Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) van de UvA. Hij volgt daarmee prof. dr. Peter Neijens op. De Vreese doet onderzoek naar politieke journalistiek, verkiezingscampagnes en de inhoud en effecten van nieuwsmedia op publieke opinie en gedrag. Zijn onderzoek richt zich in het bijzonder op de rol van de media bij Europese integratieprocessen.

related partner content for mobile comes here

De Vreese, afkomstig uit Denemarken, is sinds 1998 verbonden aan de UvA, sinds 2004 als universitair hoofddocent Politieke communicatie. Sinds 2005 is hij tevens werkzaam als extern hoogleraar Politicologie en Journalistiek aan de University of Southern Denmark.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in