Adverteerders boeten voor vette koters
Grote Amerikaanse adverteerders wringen zich in allerlei bochten om wetgeving tegen voedselreclame af te houden. Impliciet neemt de…
Grote Amerikaanse adverteerders wringen zich in allerlei bochten om wetgeving tegen voedselreclame af te houden. Impliciet neemt de reclamebranche daarmee de schuld voor overgewicht in Amerikaanse kinderen op zich.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De klachten tegen de adverteerders komen voornamelijk van twee schimmige actiegroepen met een bredere agenda; Center for Science in the Public Interest en Campaign for a Commercial-Free Childhood.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaNa het succes van anti-rookcampagnes richten actiegroepen nu hun pijlen op de voedselindustrie. Welke branches volgen? Alcohol? Autobranche? Oliebedrijven?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid