Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas verandert voetballers Manchester United in ‘artiesten’

Voetballers zijn meer dan alleen sporters, volgens deze nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De voetbalcompetities zijn weer van start gegaan. Zo ook de Engelse Premier League waar Manchester United de zoektocht naar eeuwige roem voortzet. Adidas heeft daarom voor de Engelse grootmacht de campagne #HereToCreate uitgerold.

related partner content for mobile comes here

In een video van één minuut is te zien hoe verschillende voetballers van Manchester United worden neergezet als artiesten en creatievelingen. De beschrijving van de video luidt als volgt: ‘In the Theatre of Dreams, only the creative shine. Manchester United are always ready to perform.’ Het Theatre of Dreams is overigens de bijnaam van Manchester United-thuisbasis Old Trafford.

In de campagne zien we onder meer Ander Herrera en Juan Mata als marionetten, Jesse Lingard als rapper, Paul Pogba op de catwalk, David de Gea als drummer en Daley Blind die wordt omringd door paparazzi.

De video eindigt met manager José Mourinho die de hele show van zijn spelers heeft bekeken. Hij besluit de video met de tekst ‘Okay, that’s it.’.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in