Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G zoekt nieuwe ideeën voor online marketing tijdens Dmexco

Ondernemers met een innovatieve dienst rondom digitale marketing of het Internet of Things maken kans op 20.000 euro.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Procter & Gamble (P&G, o.a. Pampers en Head & Shoulders) wil effectiever omgaan met digitale marketing en vraagt daarom hulp aan startende ondernemers. De multinational houdt een pitchwedstrijd tijdens Dmexco, het grootste digitale marketingevenement in Europa.

related partner content for mobile comes here

Pitchwedstrijd voor ondernemers


Dmexco vindt plaats in Keulen op 13 en 14 september 2017. Ondernemers met een dienst of product rondom digitale marketing of het Internet of Things kunnen tot 31 augustus hun idee insturen. Twintig start-ups mogen op 13 september hun idee pitchen voor de jury van P&G.

hun idee insturen. Twintig start-ups mogen op 13 september hun idee pitchen voor de jury van P&G.

. Twintig start-ups mogen op 13 september hun idee pitchen voor de jury van P&G.

De jury kiest vervolgens vier kandidaten die de volgende dag meedoen aan een ‘Shark Tank’-achtige finale. Zij maken kans op de hoofdprijs van 20.000 euro. Sophie Blum, vice-president marketing bij P&G: ‘Ik kijk ernaar uit om te praten met een de knapste koppen van Europa. Ik hoop dat we samen vorm kunnen geven aan de toekomst van merkbouw en onze groei kunnen versnellen.’

Digitale transformatie, disruptie en groei


Marc Pritchard van P&G geeft tijdens Dmexco ook een presentatie over dit thema. Hij deelt zijn ‘routekaart’ om een merk op te bouwen via digitale technologie. Hij heeft het over digitale transformatie, disruptie en groei.

Marc Pritchard van P&G geeft tijdens Dmexco ook een presentatie over dit thema. Hij deelt zijn ‘routekaart’ om een merk op te bouwen via digitale technologie. Hij heeft het over digitale transformatie, disruptie en groei.

Dit kun je verwachten tijdens Dmexco 2017


Zijn presentatie past goed in het thema van Dmexco. De rode draad dit jaar is de manier waarop verschillende bedrijven veranderen en groeien. De organisatie noemt het ‘lightening the age of transformation’. Een paar belangrijke sprekers zijn marketingdirecteuren Alison Lewis (Johnson & Johnson), Marc Mathieu (Samsung), Philipp Markmann (L’Oreal) en Claudia Willvonseder (IKEA).

Zijn presentatie past goed in het thema van Dmexco. De rode draad dit jaar is de manier waarop verschillende bedrijven veranderen en groeien. De organisatie noemt het ‘lightening the age of transformation’. Een paar belangrijke sprekers zijn marketingdirecteuren Alison Lewis (Johnson & Johnson), Marc Mathieu (Samsung), Philipp Markmann (L’Oreal) en Claudia Willvonseder (IKEA).

Ook de techwereld is goed vertegenwoordigd met sprekers Sheryl Sandberg (Facebook), Jack Dorsey (Twitter), Tim Kendall (Twitter) en Imran Khan (Snapchat). De organisatie verwacht dit jaar meer dan 50.000 bezoekers.

Adformatie doet op 13 en 14 september live verslag.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in