Adfo Groep lanceert kennisbank voor marketing- en communicatieprofs


De redactie selecteert onder andere (wetenschappelijk) onderzoek, relevante cijfers, how-to artikelen, checklists en actuele case studies. Zowel nationaal als internationaal.
De onderwerpen beslaan het gehele marketing- en communicatiegebied: van e-commerce tot contentmarketing, van merkenbeleid tot CRM en acccountability, van huisstijl tot data analytics. Maar ook vaardigheden en persoonlijke effectiviteit passeren de revue.
De Intelligence Databases zijn onderdeel van het platform waartoe ook Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing behoren. Elsbeth Eilander, chef Intelligence, legt het verschil uit: ‘Waar de sites van de vaktitels vooral nieuws en duiding geven, bieden de databases snel toegang tot concrete vakkennis en praktische handvatten, als input voor je dagelijks werk’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe databases worden gebruikt door zowel beginnende als ervaren professionals, docenten en studenten. Vrijwel alle HBO-opleidingen in Nederland maken al gebruik van de databases. Omdat elk vakgebied zijn eigen unieke content heeft, is er een communicatievariant voor communicatieprofessionals, en een marketingdatabase voor marketingprofs.
Mark Termeer, directeur Adfo Groep: ‘Met deze lancering verstevigt Adfo Groep haar marktleiderspositie als grootste kennisplatform voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid