30 procent groei in analytische crm
Europese bedrijven gaven in 2001 30 procent meer uit aan analytische crm. Dit blijkt uit een nieuw rapport van onderzoeksbureau IDC.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktleider in de Europese analytische crm-markt blijft SAS, met een marktaandeel van 26,7 pct. Het rapport laat zien dat de omzet van SAS uit analytische crm in 2001 in West-Europa met 62,1 pct is toegenomen. Analytische crm is een instrument waarmee ondernemingen kunnen bepalen welke klanten ze moeten benaderen, met welke producten en via welke kanalen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid