Communciatieadviesbureau FleishmanHillard vernieuwt eigen merk

FleishmanHillard heeft het eigen corporate merk en bijbehorende digitale media-aanpak vernieuwd. De nieuwe branding moet de ontwikkeling van public relations-bureau naar een geïntegreerd communicatiebedrijf weerspiegelen. Ze willen vraagstukken geïntegreerd kunnen aanpakken met de (gecombineerde) inzet van paid, earned, shared en owned media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nieuw logo en payoff: The Power of True

FleishmanHillard heeft haar merkplatform, tagline en logo vernieuwd. 'We hebben een nieuw verhaal te vertellen en daar wilden we ons merk, dat sinds 1990 onveranderd is, op aanpassen. In de overtuiging dat merken zich openbaren en niet laten uitvinden, maakte de onderneming een zelfanalyse, waarbij meer dan honderd gesprekken werden gehouden met medewerkers, cliënten en branche-watchers. Dat leidde tot de conclusie dat drie factoren – wat is onze kern, hoe is de wereld veranderd, en wat vraagt de klant – samenkomen in één woord: True', vertelt chief marketing officer Stephanie Marchesi.

Volgens FleshmanHillard hebben merken vandaag de kans en de plicht, om mediakanalen niet alleen in te zetten om hun verhaal te vertellen, maar ook het kanaal te zijn. Vandaar presenteert het bedrijf het, waarin visies en ideeën gedeeld worden over de nieuwe ontwikkelingen, uitdagingen en kansen die zich voordoen op het snijvlak van marketing, communicatie en media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie