Premium

Coca-Cola's Max Verheul in managementteam OMS

Hij wordt daar per 1 maart marketingdirector.

Verheul is nu nog mediamanager bij Coca-Cola. In die functie was hij zes jaar verantwoordelijk voor het lokale mediabeleid. Hij is al achttien jaar in dienst van Coca-Cola.

Bij OMS gaat hij zich ontfermen over marketingcommunicatie, PR, events, research en business intelligence. Hij geeft de leiding aan het marketingteam van acht personen.

Algemeen directeur Joris van der Pol: &;Onze ambitie kan alleen waargemaakt worden met een team met sterke mensen. Voor de versterking van het managementteam was ik op zoek naar een marketingdirector die het media-ecosysteem snapt, leiderschap en entrepreneurship toont in competitieve markten en gevoel voor sales heeft. Max brengt alles mee.&;

Max Verheul zegt: &;Bij een van de mooiste merken ter wereld ben ik verliefd geworden op het mediavak. Binnen OMS krijg ik de mogelijkheid deze liefde verder uit te bouwen en mijn opgedane ervaring binnen sales, marketing en media te delen met het team.&;

Managementteam
Per 1 maart bestaat het management team van OMS uit Joris van der Pol (algemeen directeur), Michel van Mill (finance director), Roel Willemsen (salesdirector), Jeroen Visser (salesdirector) en Max Verheul (marketingdirector).

OMS en Talpa Radio
OMS is de salesorganisatie voor de radiozenders van Talpa Radio dat eind vorig jaar definitief gestalte kreeg en , voor Radiocorp (100% NL en Slam!), Sublime FM en voor de digitale radiozenders van The Media Exchange.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie