Classicnl brengt verkoop reclamezendtijd onder bij E Power

Per 1 januari 2024.

123RF

Radiozender Classicnl brengt per 1 januari 2024 de verkoop van reclamezendtijd onder bij E Power Audiosales. 

Het sinds 1994 bestaande radiostation brengt 24 uur per dag licht klassieke muziek voor een breed publiek en is te beluisteren via kabel, satelliet en online. 'Met onze pay-off "Non-stop de mooiste klassieke muziek voor iedereen" willen wij uitstralen dat onze zender juist ook toegankelijk is voor personen die willen ontdekken dat klassieke muziek meer is dan de barok van Bach of de oorspronkelijke Vier Jaargetijden van Vivaldi', zegt commercieel manager Stefan Wayper.

Volgens Robert Siefers van E Power past de zender bij de andere nichezenders in de koopkrachtige groep AB1-luisteraars die het verkoopbedrijf bedient. 'Deze luisteraars maken een bewuste keuze voor een radiostation waar ze hun favoriete muziek horen, wat bijdraagt aan een hoge luisterintensiteit.'

Maandelijks stemmen volgens E Power bijna een half miljoen luisteraars af op Classicnl. De zender veranderde in 2019 van naam en was eerder bekend als Classic FM. Tot oktober 2017 was het station onderdeel van Telegraaf Media Groep (nu Mediahuis).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie