Overslaan en naar de inhoud gaan

Yvonne Prins en Carolien van 't Hek vormen nieuwe directie UM

Brego Keller vertrekt bij het mediabureau.
prins hek
prins hek

Yvonne Prins en Carolien van 't Hek gaan samen UM leiden. Van 't Hek als CEO en Prins als managing partner van het mediabureau van IPG Mediabrands. Ze hebben daarmee een primeur.

Prins en Van 't Hek waren al werkzaam bij UM en volgen Brego Keller op die twee jaar geleden benoemd werd tot CEO als opvolger van Rik Ruts. Keller heeft laten weten een nieuwe uitdaging te hebben gevonden die hij niet kon weigeren. Wat dat is, maakte hij nog niet bekend.

Prins en Van 't Hek beginnen per 1 oktober (morgen dus) als nieuwe CEO's.

Prins zegt: 'Co-leadership is uniek voor UM. Wij hebben dat samen gepitcht bij de leiding van IPG Mediabrands in Nederland, maar ook EMEA en in de VS. Iedereen geloofde erin. Carolien als nu nog chief business operations en ik als chief product & people vullen elkaar goed aan.'

related partner content for mobile comes here

De focus van Van 't Hek komt te liggen op commercie, operations en de algehele eindverantwoordelijkheid. Prins neemt de strategische visie, productontwikkeling en de mensen onder haar hoede.
 

Van 't Hek is al vanaf haar stage actief voor UM, Prins werkt nu vier jaar voor het mediabureau.

Onno Seelen (COO IPG Mediabrands): ”De veranderende markt vraagt om meer ondernemerschap, flexibiliteit en daadkracht. Mede daarom is er gekozen voor
een bredere managementlaag. Zowel Carolien als Yvonne kennen een lange historie binnen het vak en hebben zich ontwikkeld tot uiterst sterke en ervaren professionals.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in