
De radiospots spelen in op het gegeven dat vooral de omgeving van mannen een belemmering kan vormen in hun wens om werk- en zorgtaken thuis eerlijker te verdelen. Het ministerie kiest met deze aanpak voor een andere toonzetting dan het eerste deel van de campagne, maar handhaaft wel het doel: het bespreekbaar maken van de taakverdeling thuis en het maken van nieuwe afspraken tussen mannen en vrouwen.
In februari 2003 startten de projecten 'Mannen in de Hoofdrol' van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De projecten bestaan uit de multimediale campagne 'Wie doet wat.nl', en het onderzoek 'Werkende Vaders, Zorgende Mannen'.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandHet eerste deel van de multimediale campagne (februari tot mei 2003) richtte zich vooral op de motivatie van mannen om zich te onttrekken aan huishoudelijke en zorgtaken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid