Overslaan en naar de inhoud gaan

Vervolgcampagne 'Wie doet wat.nl'

De multimediale campagne 'Wie doet wat.nl' krijgt een vervolg met elf radiospots. Het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid laat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De radiospots spelen in op het gegeven dat vooral de omgeving van mannen een belemmering kan vormen in hun wens om werk- en zorgtaken thuis eerlijker te verdelen. Het ministerie kiest met deze aanpak voor een andere toonzetting dan het eerste deel van de campagne, maar handhaaft wel het doel: het bespreekbaar maken van de taakverdeling thuis en het maken van nieuwe afspraken tussen mannen en vrouwen.

related partner content for mobile comes here

In februari 2003 startten de projecten 'Mannen in de Hoofdrol' van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De projecten bestaan uit de multimediale campagne 'Wie doet wat.nl', en het onderzoek 'Werkende Vaders, Zorgende Mannen'.

Het eerste deel van de multimediale campagne (februari tot mei 2003) richtte zich vooral op de motivatie van mannen om zich te onttrekken aan huishoudelijke en zorgtaken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in