They en Natural Wines lanceren Sophie & Sophie


De ‘wine refresher’ is een initiatief van horecaondernemer Pieter Keldermans van Natural Wines en werd in samenwerking met They ontwikkeld.
Sophie & Sophie is een natuurlijk product dat bestaat uit ‘wijnproducten’ en druivensap en bevat volgens de makers weinig calorieën. Het rosékleurige drankje zit in een glazen flesje, dat doet denken aan een bierflesje (275 ml) en bevat net als bier 5,5 procent alcohol.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuwe drankje is in eerste instantie alleen in de horeca verkrijgbaar. Keldermans is met de grote bierbrouwers in gesprek over de distributie. They bedacht samen met Natural Wines de naam en de positionering. Het bureau is ook verantwoordelijk voor de vormgeving. Zo maakte het bureau het ontwerp van het etiket waarop twee Barbie-achtige poppen zelfbewust de wereld inkijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid