Terneuzen zet crowdsourcing in voor nieuw logo
Wedstrijd voor studenten grafische vormgeving om de gemeente een stoer, eigen gezicht te geven.
Citymarketing Terneuzen nodigt alle studenten grafische vormgeving en mediadesign én in 2014 afgestudeerde startende ontwerpers uit om een nieuw logo te maken. Voor de winnaar ligt duizend euro klaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Terneuzen moet een herkenbaar, eenduidig gezicht krijgen’, luidt de opdracht. ‘Een gezicht voor iedereen. Krachtig, stoer en vooral eigen’. De ontwerpwedstrijd maakt deel uit van een campagne om Terneuzen als stad te promoten. Het nieuwe logo zal gebruikt worden in alle communicatie van het bureau Citymarketing Terneuzen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVoor meer informatie over de ontwerpwedstrijd, klik hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid