Telegraaf heeft grootste bereik Nom
De gratis kranten Spits en Metro hebben respectievelijk een bereik van 10,9 en 8,2 procent. Het meest bereikte regiodagblad is De Gelderlander met 4,4 procent.
Bij de jongerenbladen heeft Donald Duck het grootste bereik met 14 procent, gevolgd door Tina (3,8) en BreakOut! (3,1). De opiniebladen liggen in bereik dichterbij elkaar : Elsevier steekt er wel bovenuit met 3,5 procent. Quote (1,8), Vrij Nederland (1,6) en HP/De Tijd (1,4) ontlopen elkaar niet veel. Bij de ‘overige weekbladen’ is het bereik van Privé 17,1 procent, Story heeft 15,8 procent, Weekend 14,0 procent en Panorama 11,4 procent. Het Veronica Magazine heeft 20,4 procent bij de RTV-bladen, gevolgd door de Avrobode/Televizier met 12,4.
Bij de vrouwenmaandbladen leidt Beau Monde (2,9 procent) voor Cosmopolitan (2,7). Bij de vrouwenweekbladen zijn dat Libelle (23,6) en Margriet (18,7 procent).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn de periode van mei 2003 t/m april 2004 hebben 26.014 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan de NOM Print Monitor. Vanaf de vorige publicatie in januari 2004 zijn er geen veranderingen doorgevoerd in de opzet en de uitvoering van het onderzoek.
Nom meldt verder deze zomer een tender uit te schrijven onder onderzoeksbureaus voor een onderzoek naar vergelijking tussen mediumtypen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid