Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf heeft grootste bereik Nom

De Telegraaf heeft van de dagbladen het grootste bereik volgens de nieuwste jaarcijfers van de Nom Print Monitor. De Telegraaf heeft een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gratis kranten Spits en Metro hebben respectievelijk een bereik van 10,9 en 8,2 procent. Het meest bereikte regiodagblad is De Gelderlander met 4,4 procent.

related partner content for mobile comes here

Bij de jongerenbladen heeft Donald Duck het grootste bereik met 14 procent, gevolgd door Tina (3,8) en BreakOut! (3,1). De opiniebladen liggen in bereik dichterbij elkaar : Elsevier steekt er wel bovenuit met 3,5 procent. Quote (1,8), Vrij Nederland (1,6) en HP/De Tijd (1,4) ontlopen elkaar niet veel. Bij de ‘overige weekbladen’ is het bereik van Privé 17,1 procent, Story heeft 15,8 procent, Weekend 14,0 procent en Panorama 11,4 procent. Het Veronica Magazine heeft 20,4 procent bij de RTV-bladen, gevolgd door de Avrobode/Televizier met 12,4.
Bij de vrouwenmaandbladen leidt Beau Monde (2,9 procent) voor Cosmopolitan (2,7). Bij de vrouwenweekbladen zijn dat Libelle (23,6) en Margriet (18,7 procent).

In de periode van mei 2003 t/m april 2004 hebben 26.014 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan de NOM Print Monitor. Vanaf de vorige publicatie in januari 2004 zijn er geen veranderingen doorgevoerd in de opzet en de uitvoering van het onderzoek.

Nom meldt verder deze zomer een tender uit te schrijven onder onderzoeksbureaus voor een onderzoek naar vergelijking tussen mediumtypen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in