Overslaan en naar de inhoud gaan

Susanne van Nierop leidt redacties Adfo Groep

Van Nierop (39) wordt per 18 september hoofdredacteur en verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van Adformatie, Tijdschrift voor…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In deze functie stuurt ze de redacties van de genoemde titels aan. 

Susanne van Nierop kent de marketing- en communicatiebranche zeer goed. Ze was eerder - van 2004 tot 2014 - werkzaam op de redactie van Adformatie, onder meer als redacteur creatie/bureaus en chef online. Ook heeft ze destijds aan de wieg gestaan van de uitgave Creatie. De afgelopen twee jaar was ze actief als ondernemer, bij het brand publishing-bureau Out in the Open

related partner content for mobile comes here

'Prachtige kans'


Van Nierop over haar overstap naar Adfo Groep: ‘Het ondernemerschap is fantastisch en Out in the Open groeit, maar bij Adfo Groep ligt een prachtige kans die ik niet wil laten lopen. Er is niks leukers dan werken met een goed redactieteam, zeker binnen de marketingcommunicatiewereld die altijd in beweging is. Ik heb veel zin om de Adfo-platforms te versterken en verder uit te bouwen.’

Van Nierop over haar overstap naar Adfo Groep: ‘Het ondernemerschap is fantastisch en Out in the Open groeit, maar bij Adfo Groep ligt een prachtige kans die ik niet wil laten lopen. Er is niks leukers dan werken met een goed redactieteam, zeker binnen de marketingcommunicatiewereld die altijd in beweging is. Ik heb veel zin om de Adfo-platforms te versterken en verder uit te bouwen.’

In haar nieuwe rol gaat Van Nierop rapporteren aan Léon Bouwman, Chief Content Officer bij de Sijthoff Media groep, waarvan Adfo Groep deel uitmaakt. Bouwman: ‘Ik ben heel blij met de komst van Susanne, in de rol van hoofdredacteur bij Adfo Groep. Ze kent de sector heel erg goed, heeft een groot netwerk en een journalistieke neus voor de richting waarin het vak zich ontwikkelt. Bovendien heeft ze een grote affiniteit met de creatieve, strategische en de technologische aspecten van marketing en communicatie.’

Met Van Nierop krijgt de redactie van Adfo Groep een aansprekende leider, die als boegbeeld en aanspreekpunt in de marcom-sector optreedt. De afgelopen periode werd de redactie (op ad interimbasis) aangestuurd door Alex Beishuizen. 

Meer verbinden


Tot de belangrijkste taken van de nieuwe hoofdredacteur behoren onder meer het aanscherpen van de huidige redactionele formules, het optimaliseren van de redactionele bezetting en het uitbouwen van de platforms met events, partnership- en community-concepten. Daarnaast worden, in lijn met de veranderende markt, de mogelijkheden verkend om de formules van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie meer met elkaar te verbinden. 

Tot de belangrijkste taken van de nieuwe hoofdredacteur behoren onder meer het aanscherpen van de huidige redactionele formules, het optimaliseren van de redactionele bezetting en het uitbouwen van de platforms met events, partnership- en community-concepten. Daarnaast worden, in lijn met de veranderende markt, de mogelijkheden verkend om de formules van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie meer met elkaar te verbinden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in