Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola sluit campagnedeal met MTV

Motorola wil zich meer op de jeugd gaan richten en is daarom met MTV Networks Europe een overeenkomst aangegaan voor een reclamecampagne en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is Motorola’s eerste sponsordeal met MTV Europe. De launch van de nieuwe gsm is in augustus. De campagne staat centraal bij het programma Isle of MTV Club Tour, het dance event dat elf steden aandoet en dat eind volgende maand begint. Er komen ook pan-Europese commercials gemaakt door Ogilvy & Mather Worldwide, Parijs. De campagne is onderdeel van onze drie jaar geleden ingezette jongerenstrategie’, zegt Elena Panizza, Motorola’s Europese consumer communications director tegen Adage. ‘ Motorola werd meer gezien als een professioneel gebruiksvoorwerp dan als een lifestyleproduct. Daardoor hebben we flink wat marktaandeel verloren.’ De Motorola C330 is het antwoord daarop. Op het toestel zit onder meer text-messaging en er zijn download-mogelijkheden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in