Mediacontract BMW met Carat loopt af.
BMW Group gaat praten over het internationale mediacontract met Carat, dat binnenkort afloopt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nieuwe gesprekken zijn al gaande, meldt een woordvoerder van de autofabrikant. Die gesprekken worden in ieder geval opnieuw met Carat gevoerd over een mogelijke verlenging van het contract ter waarde van 200 miljoen dollar. Of er ook met andere bureaus wordt gepraat, wilde de woordvoerder niet tegen Adageglobal zeggen. In Duitsland is het media-account in handen van HCCS Plus - een joint-venture van Carat en Media Plus ‒ en in andere Europese markten doet Carat Londen het werk voor BMW. Carat heeft banden met andere automerken. Zo gaat Car Competence Center (CCC) in Duitsland aan de slag voor Opel. CCC is volgens Opel gelieerd aan Carat, dat ook al Renault als klant heeft.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid