Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Texaco naar Mediaedge: CIA

Chevron Texaco heeft zijn pan-Europese mediabudget ondergebracht bij WPP-dochter Mediaedge:cia, dat de belangen al in de VS behandelt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve het mediabudget is ook een competitie gaande rond het above- en below-the-line budget van de Amerikaanse oliegigant. De winst van het pan-Europese account wordt door Mediaedge:cia de belangrijkste genoemd na de fusie van de netwerken van Mediaedge en het door WPP overgenomen bureau netwerk van CIA. Het internationale account vertegenwoordigt volgens Brandweek een waarde van 150 miljoen dollar op jaarbasis.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar verloor Mediaedge het internationale Shell-account, terwijl ook Wrigley en Daewoo opstapten. Het bureau moet nu het pan-Europese Gap-account verdedigen. Er gingen stemmen op, voor het Chevron Texaco-account binnen was, dat de fusie als gevolg van klantenverlies wellicht geen succes was, aldus Brandweek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in