Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Jaartsveld strategy director in nieuw management Stroom

Nico Hilhorst is interm-directeur bij het mediabureau.
Jaartsveld
Jaartsveld

Martijn Jaartsveld begint 17 augustus als strategy director en lid van het nieuwe managementteam van mediabureau Stroom, onderdeel van Candid. Hij heeft marketing- en communicatiefuncties aan zowel reclame-, mediabureau- als klantzijde vervuld, recentelijk bij PostNL als teammanager merk- en marketingcommunicatie consumenten. Eerder werkte hij bij onder meer T-Mobile, Havas en ING. 

Jaartsveld zegt er naar uit te kijken om zijn 'kennis en energie toe te voegen aan de plannen voor klanten en aan het team'. 'Daarnaast ben ik vanuit mijn managementrol verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van Stroom.'

 

related partner content for mobile comes here

Nieuw management

Na het vertrek van directeuren Yessica Zwetsloot en Rutger Mackenbach eerder dit jaar, is Nico Hilhorst vanuit Candid interim directeur. Het managementteam bestaat naast Jaartsveld uit Samantha Catsburg (client service director) en Valeri Djodikromo (operations director).




 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in