Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Nagelkerken begint MediaMarceteer

Na vertrek bij het in Ad Alliance geïntegreerde Triade Media.
Nagelkerken
Nagelkerken

Marc Nagelkerken is per 1 juli het nieuwe bedrijf MediaMarceteer begonnen. MediaMarceteer moet passende exploitatiemodellen gaan ontwikkelen voor bestaande en nieuwe media-initiatieven. Ook gaat Nagelkerken zich richten op het sluiten van partnerships en diverse vormen van branded content voor verschillende (media)opdrachtgevers.

related partner content for mobile comes here

Nagelkerken was managing partner van media-exploitatiebedrijf Triade Media dat werd overgenomen door RTL. Met de komst van salesbedrijf Ad Alliance vorig jaar, is Triade Media per januari 2020 geheel daarin geïntegreerd. 'Een mooi moment voor mij om een volgende stap in mijn ondernemerscarrière te zetten.'

In opdracht van Ad Alliance gaat Nagelkerken diverse themazenders - Ziggo Sport themakanalen (zoals golf en tennis) CNN, Cartoon Network, XITE, ONS, History, Crime & Investigation, OUTtv en InsightTV - ondersteunen in het ontwikkelen en verkopen van allerlei vormen van non-spot en partnerships op zenderniveau.

Daarnaast adviseert MediaMarceteer de vorig najaar gelanceerde homeshoppingzender TommyTV (kanaal 250, Ziggo).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in