Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 komt met nieuwe merkcampagne 'Mis niks, hoor alles'

De zender heeft een nieuw reclamebureau: The Family Amsterdam.
538
538

Radio 538 komt vandaag met een nieuwe merkcampagne, in samenwerking met het nieuw gekozen bureau The Family Amsterdam. In de campagne spelen oren de hoofdrol. De pay-off is 'Mis niks, hoor alles'.

related partner content for mobile comes here

De commercial en uitingen zijn te zien op tv en online, gevolgd door out-of-home. Daarnaast wordt er ook een Instagramfilter gelanceerd waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten en zelf kunnen ervaren wat 538 te bieden heeft. 

Caroline Will, brand director Radio 538: We wilden geen standaard radioreclame, maar één die Radio 538 in al zijn kracht laat zien. Om dit te realiseren zijn we een samenwerking aangegaan met The Family. Wij stellen de luisteraar én de rol die wij spelen in het leven van onze luisteraars centraal in deze campagne. Samen met The Family hebben we gekeken naar het merk, huisstijl en vormgeving. We geven Radio 538 een nieuw gezicht en blijven trouw aan de waarden van ons station. Altijd vernieuwend, een tikje rebels en nooit volgens de standaard.'

Radio 538 werkte voorheen lang met bsur.

Verantwoordelijk team Radio 538:
Caroline Will (Brand Director)
Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)
Menno de Boer (Radio Director) 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in