Overslaan en naar de inhoud gaan

Hearst Netherlands komt met campagne 'Pak deze zomer zelf goud'

Uitgever geeft ‘gouden korting’ op abonnementen.
Hearst campagne
Hearst campagne

Hearst Netherlands komt vandaag met een zomercampagne onder de noemer 'Pak deze zomer zelf goud'. De uitgever wil inhaken op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat.

De zomercampagne heeft een positieve insteek: nu het EK voetbal en de Olympische Spelen dit jaar niet doorgaan en de Tour de France waarschijnlijk pas eind augustus begint, wordt ‘gouden korting’ gegeven op abonnementen van een groot aantal titels. 'Nu er geen sport is, heb je alle tijd om ontspannen een magazine te lezen.'

related partner content for mobile comes here

Subscription marketeer Kari Kremer: ‘Oorspronkelijk was het plan om met onze abonneewerfcampagnes in te haken op een geweldige sportzomer. Toen de grote evenementen onverhoopt werden afgeblazen, werd een beroep gedaan op onze flexibiliteit en creativiteit.’

De campagne bestaat naast een tv-commercial uit online video, radiocommercials, social advertising en printadvertenties. In de commercial is er een rol voor managing editor Rens Muller van Hearst-titel Bicycling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in