Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury Customer Media Scriptie Award 2010 compleet

De jury van de Customer Media Scriptie Award is samengesteld. Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ingezonden werkstukken worden beoordeeld door een vakkundige jury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media.

related partner content for mobile comes here

De jury voor dit jaar bestaat naast juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media), uit Norman Thomas (bol.com), Peter Kerkhof (Vrije Universiteit Amsterdam & Universiteit van Amsterdam), Alette van Asperen (ING), Annelien Munsters (Miller Media) en Diederik Reitsma (BMW Group Nederland). Samen beoordelen deze vakmensen welke scriptie de bekroning waard is. De student van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro. Op maandag 29 november wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de Best of Customer Media 2010.

De Customer Media Scriptie Award is de bekroning voor de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media. Meer informatie en de winnaar van 2009 van de Customer Media Scriptie Award is te vinden op . Studenten kunnen tot 24 september hun scriptie inzenden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in