Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis chocolade bij aankoop wenskaarten

Vandaag is de 'Verjaardagscampagne 2008' van start gegaan. Dit is een drie weken durende campagne waarin de verjaardagskaart centraal staat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is de 'Verjaardagscampagne 2008' van start gegaan. Dit is een drie weken durende campagne waarin de verjaardagskaart centraal staat en wordt georganiseerd door .

related partner content for mobile comes here

Bij aankoop van drie verjaardagskaarten van totaal vijf euro ontvangen consumenten een gratis doos Droste chocolade.

350 duizend doosjes Droste-chocolade liggen klaar bij retailketens zoals Bruna, Primera, The Readshop, Expo, V&D, de grotere postkantoren en de betere zelfstandige wenskaartenwinkels.

In totaal doen 1.600 winkels mee aan de actie, die landelijk wordt ondersteund door radiocommercials, promotiemateriaal in winkels en advertenties in huis-aan-huis- en vrouwenbladen. Ook op de websites van TNT Post en de retailketens is er aandacht voor de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in