Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurobest: 'Das Hund' op shortlist Craft

Shortlistvermelding voor Volkswagen Das Hund in Film Craft en voor Déla, Waarom wachten tot het te laat is in Integrated.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee resterende shortlists op het reclamefestival Eurobest in Lissabon zijn vrijdagochtend vrijgegeven.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Film Craft kreeg Volkswagen Das Hund, ingezonden door The Ambassadors uit Amsterdam, een vermelding op de shortlist.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Gezien het aantal Nederlandse inzendingen in Film Craft, 16 stuks, kan het aantal shortlistvermeldingen in deze categorie niet overweldigend genoemd worden.

Integrated
Waarom wachten tot het te laat is, de inmiddels veelbekroonde campagne voor Déla, door Ogilvy Amsterdam, heeft als enige Nederlande campagne een plek op de Integrated shortlist. (Van de 17 vermeldingen op die lijst.) Het is de vijfde in successie voor Déla/Ogilvy op Eurobest 2013. Eerdere vermeldingen waren in de categorieën Promo & Activation, Media, Branded Content en Direct. Nederland zond drie keer in in deze categorie. 

Inclusief de eerdere , stopt de teller voor Nederland dit jaar op 48 stuks. De awards worden vrijdagavond in Lissabon uitgereikt.

Lees ook het interview met jurylid Wesley ter Haar (MediaMonks) over

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in