
Dit blijkt uit online onderzoek, uitgevoerd door De Vos en Jansen Marktonderzoek in opdracht van Ster. Volgens de ondervraagden moet een goede EK-inhaakcommercial humor bevatten (96%), een ‘Oranje-gevoel’ (94%) en een ‘Wij-gevoel’ uitstralen (85%).
Uit dit onderzoek blijkt ook dat 39 procent met meer aandacht naar inhaakcommercials kijkt dan naar gewone tv-commercials. Naast ‘waardering’ scoort een aantal EK-inhaakcommercials zeer hoog op ‘herkenning’.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEen meerderheid van de EK-kijker (43 procent) is van mening dat de commercialblokken tijdens het EK leuker zijn dan commercialblokken buiten het EK, juist door de aanwezigheid van de inhaakcommercials.
Voor het representatieve onderzoek zijn online in totaal 500 respondenten tussen de 13 en 65 jaar ondervraagd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee