Overslaan en naar de inhoud gaan

EK- inhaakcommercials met Oranje-gadgets populair

Commercials van adverteerders die gratis Oranje-gadgets weggeven, zijn de hoogst gewaardeerde commercials.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit online onderzoek, uitgevoerd door De Vos en Jansen Marktonderzoek in opdracht van . Volgens de ondervraagden moet een goede EK-inhaakcommercial humor bevatten (96%), een ‘Oranje-gevoel’ (94%) en een ‘Wij-gevoel’ uitstralen (85%).

related partner content for mobile comes here

Uit dit onderzoek blijkt ook dat 39 procent met meer aandacht naar inhaakcommercials kijkt dan naar gewone tv-commercials. Naast ‘waardering’ scoort een aantal EK-inhaakcommercials zeer hoog op ‘herkenning’.

Een meerderheid van de EK-kijker (43 procent) is van mening dat de commercialblokken tijdens het EK leuker zijn dan commercialblokken buiten het EK, juist door de aanwezigheid van de inhaakcommercials.

Voor het representatieve onderzoek zijn online in totaal 500 respondenten tussen de 13 en 65 jaar ondervraagd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in