Overslaan en naar de inhoud gaan

Edgar Kuipers verruilt Natwerk voor Ziggo Sport

Kuipers was head of account & growth bij Natwerk en start bij Ziggo Sport als head of marketing & partnerships.
Edgar Kuipers Ziggo
Edgar Kuipers
© Afbeelding: Ziggo
Edgar Kuipers Ziggo
Edgar Kuipers
© Afbeelding: Ziggo

Edgar Kuipers stapt na bijna drie jaar bij creatief bureau Natwerk over naar Ziggo Sport. Daar start hij als head of marketing & partnerships en wil hij bijdragen aan verdere groei van Ziggo Sport, de gratis sportzender voor Ziggo-tv-abonnees. 

related partner content for mobile comes here

Bij Natwerk was Kuipers head of account & growth. Daarvoor werkte hij onder meer als business director bij Havas Lemz, het bureau dat in die tijd campagnes maakte voor organisaties als PSV, de Rijksoverheid en het Oranje Fonds. 

Ziggo Sport bekender maken bij sportliefhebbers

Ziggo Sport zendt allerlei sporten uit, waaronder voetbal, racing, tennis en golf. Ook heeft de sportzender eigen programma's zoals Ziggo Sport Voetbal Café. Kuipers is aangetrokken om de bekendheid van de sportzender te vergroten en de zender te helpen groeien. Ziggo Sport-directeur Marcel Beerthuizen, zelf net een jaar werkzaam bij Ziggo Sport, reageert: 'We gaan ons met Ziggo Sport nog meer focussen op de breedte van ons aanbod, gecombineerd met de beste commentatoren, experts en analisten van Nederland. We zijn blij dat we Edgar aan boord hebben om ons merk nog beter bekend te maken bij de sportliefhebbers.'

Kuipers zet graag zijn schouders onder die uitdaging. Hij laat weten: 'Ik heb heel veel zin om in deze rol op het snijvlak van marketing, communicatie, sport, media en sponsoring mijn ervaring met merken in te zetten. Sport kan ongeëvenaarde beleving toevoegen en ik ben blij dat ik nu ‘in the middle of it’ zit. Ik ga samen met een gepassioneerd team werken aan de verdere groei van het merk Ziggo Sport. We gaan het brede aanbod van de zender meer in de etalage zetten om Ziggo Sport nog meer een unieke en onmisbare zender voor de Nederlandse sportliefhebber te laten worden.'

Samenwerken

In januari dit jaar startte Ziggo Sport een samenwerking met het satirisch medium De Speld. In het maandagavondprogramma Rondo heeft De Speld een afsluitend video-item, wat het tv-debuut markeert van het platform. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in