Overslaan en naar de inhoud gaan

Barry Doodeman naar Mediahuis als salesdirector

Ervaren mediaman keert terug naar waar het ooit begon.
Barry Doodeman
Barry Doodeman
© Foto: Mediahuis
Barry Doodeman
Barry Doodeman
© Foto: Mediahuis

Barry Doodeman is van start gaan als salesdirector bij Mediahuis Nederland. Hij is eindverantwoordelijk voor drie verschillende salesteams en wordt lid van het managementteam van de B2B-afdeling.

related partner content for mobile comes here

Doodeman heeft de nodige ervaring. Hij werkte 14,5 jaar bij RTL Nederland in salesfuncties, laatstelijk als tijd als verkoopdirecteur spot & digital.

Ook zijn nieuwe werkgever kent hij al, hoewel van lange tijd terug. ‘Voor mij is deze rol bij Mediahuis extra bijzonder omdat ik hier direct na mijn studie mijn medialoopbaan ben begonnen. Hoewel er in de tussentijd ongetwijfeld veel veranderd is, denk ik dat een aantal gedeelde waarden nog steeds overeind staan: trots op de producten en plezier hebben in je werk.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in