Overslaan en naar de inhoud gaan

'E-mail nog steeds vast onderdeel van ochtendritueel'

Blinker lanceert Nationaal E-mail Onderzoek 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E-mail marketingbureauheeft vandaag Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 gelanceerd. Naast e-mail worden ook andere communicatiekanalen zoals Facebook en WhatsApp meegenomen. Blinker wil met het onderzoek onder bijna 2.000 Nederland e-mail- en social media-gebruik in kaart brengen. 

related partner content for mobile comes here

Diverse thema’s komen in het onderzoek aan bod, zoals Devices, Inbox, Leesmomenten, Koopgedrag, Uitschrijven en Spam. Voor veel Nederlanders is e-mail ’s ochtends het eerste online kanaal dat wordt gebruikt. Nederlanders onder de 35 jaar starten het liefst op met WhatsApp. 

Het is voor de tweede maal dat Blinker het onderzoek doet. Hierdoor kan ook gekeken worden hoe Nederlanders het ten opzichte van vorig jaar doen en wat de trends en ontwikkelingen van 2014 zijn.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in