Overslaan en naar de inhoud gaan

B2B Demand Generation: Bouw een goed model

Hoe bouw je een datagedreven B2B leadgeneratie model? Je leert alles over B2B demand generation tijdens de clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic Beeckestijn Business School
Clinic Beeckestijn Business School

Als B2B marketeer is het toepassen van datagedreven demand generation essentieel om kwalitatieve leads te genereren en je omzet te verhogen. Binnen B2B is het cruciaal om de juiste doelgroep te bereiken en hen te motiveren om actie te ondernemen. Vanwege het veranderende koopgedrag volstaat de traditionele manier van leadgeneratie niet meer. Maar hoe werkt demand generation eigenlijk?

Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je een Demand Generation strategie effectief en datagedreven opzet en uitvoert. Zo zorg je voor een continue stroom van kwalitatieve leads en blijf je groeien! 

Deze onderwerpen komen aan bod

Tijdens de clinic komt het volgende aan bod: 

  • Je leert hoe je een specifieke doelgroep triggert zodat er vraag ontstaat in de vorm van leads.
  • Je leert hoe je in 4 stappen een Demand Generation Strategie opzet
  • Je leert direct toepasbare strategieën om demand-generation campagnes op te zetten. 
  • Je krijgt best practices van bedrijven als Hubspot en Adobe.

Voor wie is deze clinic interessant?

De clinic is waardevol voor alle B2B ondernemers en marketeers die graag 133% beter converterende leads willen binnenhalen, in verhouding met traditionele leadgeneratie. 

Over de spreekster

Tanja Sanders, oprichter van Growth Agency, GrowthHub, is de expert op het gebied van Data-Driven Growth en B2B Demand Generation. Met haar jarenlange ervaring helpt ze ondernemers en marketeers om meer datagedreven te werken en daardoor hun bedrijf te laten groeien. Tanja heeft een passie voor data analytics en weet als geen ander hoe je klantdata met slim funnel denken op een effectieve manier kunt inzetten voor de groei van jouw organisatie. En daarnaast ook docent bij Beeckestijn!

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur op 5 april
  • De clinic zal online te volgen zijn
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in