Overslaan en naar de inhoud gaan

B the One: een vrouwenblad op persoonlijk profiel

Op 11 november verschijnt vrouwenblad B the One. Volgens bedenker Barbara de Roos is dit tijdschrift uniek omdat de inhoud is afgestemd op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 11 november verschijnt vrouwenblad . Volgens bedenker Barbara de Roos is dit tijdschrift uniek omdat de inhoud is afgestemd op het persoonlijke profiel van iedere lezeres.

related partner content for mobile comes here

Oprichtster en uitgever De Roos deed het idee op in Zweden, waar deze manier van uitgeven al eens eerder uitgevoerd is. Via een vragenlijst op internet kan een vrouw invullen hoe haar leven eruitziet en kan ze een aantal keuzes aangeven voor de inhoud van het blad. Aan de hand daarvan ontvangt zij één van de 32 varianten van het magazine.

De insteek is dat hoe meer abonnees er komen, hoe persoonlijker en relevanter de inhoud voor de lezer wordt. De 32 varianten kunnen op termijn worden uitgebreid: als er voldoende abonnees en adverteerders zijn om de extra kosten te dragen.

Barbara de Roos in het persbericht: ‘De 84 tot 100 pagina’s tellende glossy heeft een idealistisch karakter en zal vooral post-materialistische vrouwen aanspreken van 25 jaar en ouder. Dit zijn positieve en avontuurlijke vrouwen die het financieel redelijk tot goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar wat er nog méér is in het leven. Zo staat er in het eerste nummer een artikel over Lidewij, die haar luxe leven in Nederland verruilde voor een bestaan als wijnboerin op het Franse platteland, lees je over hoe de Italiaanse onderwijzeres Fiorella Agrisani met één sms heel Italië op de been kreeg en vertelt columniste Marijke Kolk over haar eerste meditatieles.’

Afhankelijk van het profiel krijgen lezeressen extra artikelen of een extra katern, waarbij er rekening is gehouden met de lifestyle en levensovertuigingen van de lezeres. Het blad kan voor een meerprijs cadeau gedaan worden met een gepersonaliseerde cover.

B the One zal (nog) niet in de winkels komen te liggen, maar is te bestellen via de website en zal om de twee maanden verschijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in