Overslaan en naar de inhoud gaan

Ambachtelijke patatbakker Bram Ladage gerebrand

Bureau Wubbe heeft de ongekroonde patatkoning van Nederland Bram Ladage van een nieuwe huisstijl en positionering voorzien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bram Ladage is een keten van ambachtelijke patatbakkers en de bekendste patatbakker uit Rotterdam en omstreken. Onderdeel van deze herpositionering is een rebranding van de dertig vestigingen. Met de opening van Bram Ladage’s nieuwste vestiging in Rijswijk werd de nieuwe stijl gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Binnen de nieuwe stijl van Bram Ladage ligt de focus – zo laat het bureau weten - op ambacht, authenticiteit en vers- en kwaliteitsbeleving: ‘iets wat naadloos aansluit bij de werkwijze en filosofie van Bram Ladage’.

Wubbe: ‘Al sinds 1967 bakt Bram Ladage patat zoals patat bedoeld is. Echte patat. Ambachtelijk, authentiek en puur. En dat zie je nu ook terug. In kleurgebruik, verwerkte materialen en in de pure fotografie’. Ook gaf Wubbe het hakken van de dagverse aardappelen een podium in de winkel.

Voorbijgangers in Rijswijk kregen voorafgaand aan de opening al een sneak preview van de nieuwe stijl. Voor de vestiging stond namelijk een ‘kijkdoos-wand’ met kijkdozen waarin het nieuwe filiaal in het klein te zien was.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in