Overslaan en naar de inhoud gaan

AH richt zich op non-food

Albert Heijn wil nog eind dit jaar een groter aanbod non-food in de winkels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral in de grotere supermarkten moet het assortiment non-food groeien, zegt AH-topman Dick Boer in de Financiële Telegraaf. Het gaat hierbij met name om gebruiksvoorwerpen die ook te vinden zijn in een warenhuisketen als Hema.

related partner content for mobile comes here

‘Binnenshuis hebben we hier een team op zitten dat al veel werk heeft gedaan. We zijn zo ver dat we in kwaliteit en design een slag kunnen maken. Maar door de lange looptijden bij dit soort operaties, zal dat pas eind dit jaar zichtbaar worden’, aldus Boer.

De topman wil niet zeggen hoe groot het aandeel van deze artikelen in het totaal moet worden. Het percentage artikelen zou voor Albert Heijn als geheel nu nog onder de tien procent liggen.

Bron: DFT via Distrifood.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in